10 Δεκεμβρίου 2010

Ο μέγας Χιράμ
Πολύ παιδεύεται!
Πόσο θά ΄θελε
από το μίσος της κακίας ν΄ απαλλαγεί!
Χρόνια ατέλειωτα τον διακατέχει
ωσάν άλλο άκαρι
-το μικρότερο του πιο μικρού εντόμου-
ταγμένο στην εκδίκηση
υποταγμένο στο πνεύμα του πυρός
υποσκάπτει
-υπομονετικό και ταπεινό-
διακόσια είκοσι τέσσερα χρόνια τώρα
το θρόνο του κάλλιστου
ως την ώρα μηδέν, ως την ώρα της καταστροφής
που ο θρόνος κατακρημνίζεται με πάταγο τρανό.
Σεισμός.
Ο αρχιτέκτων των μελλούμενων σχεδίων
ο μέγας Χιράμ ή μήπως ήταν ο Όσιρις, ο Βάλδερ ή ο Λόκι;
Όποιος κι αν ήταν, όποιο όνομα κι αν είχε
σίγουρα μία από τις μύριες προσωποποιήσεις
της «ζωής εν ύψει», ήτανε
που τα νήματα κινούσε.

Ο Χιράμ τα τείχη της Τροίας κατασκεύασε.
Ως άλλος Κάδμος επτά πύλες στη Θήβα έστησε
ονόματα πλανητών τους έδωσε
μνημεία τρανά όρθωσε.
Απ΄ τη βασίλισσα του Σαβά εκλήθη, μεγαλούργησε
μα το μίσος του Κάιν
στη μαύρη ψυχή του κουβαλάει.
Αυτός ο Ένας
γονυκλινής τον Άδη εκλιπαρεί στ΄ άδυτα του πυρός
στο βασίλειο του Έλβις να τον πάρει
η ψυχή του να καταλαγιάσει ευθύς ως το σώμα του καεί
κι αέρας να γίνει, στα πέρατα να χαθεί.

2 σχόλια:

Ρένα είπε...

O Μέγας Χιράμ παιδεύεται γιατί δεν μπορεί να απαλλαγεί από το μίσος και την κακία.Γι' αυτό θα πρέπει ο άνθρωπος κάθε τόσο να αδειάζει την ψυχή του από τα μίση για να βρίσκει τη γαλήνη στην αγάπη για τον συνάνθρωπό του.

Μαρια Νικολαου είπε...

Μάλλον είμαι χαζή γιατί σήμερα δεν κατάλαβα και πολλά .Εκτός αν φταίνε τα όσα έχω στο μυαλό μου.

Πέρασα έτσι κι αλλιώς να αφήσω την αγάπη μου.
Σήμερα χιονίζει εδώ.

(Οσο για την εγγραφή περιμένω να μου την εξηγήσεις απο κοντά της χαζής ξανθιάς)